Současná doba ovlivněná pandemií nenahrává zejména podnikatelům. I přesto se mezi nimi najdou takoví, kteří nepříznivou situaci dokázali využít ve svůj prospěch. To byl také případ pana Miroslava Beneše, který na nic nečekal a otevřel si novou franšízovou pobočku společnosti EXTÉRIA MARKET.
Potřeba mít v pořádku BOZP a PO tady bude vždy
Podle jeho slov ho k rozhodnutí začít podnikat formou franšízy přiměla samotná služba, kterou pobočky EXTÉRIA MARKET svým klientům nabízejí. Moc dobře si totiž uvědomuje, že bezpečnost a ochrana zdraví při práci (BOZP) a požární ochrana (PO) jsou zákonnou povinností, kterou musí řešit každý podnikatel i firma. Okruh klientů, na které franšízanti EXTÉRIA MARKETU mohou cílit, je tak opravdu široký.
Získáváním zkušeností se člověk učí
Pan Miroslav Beneš, který otevřel svůj EXTÉRIA MARKET v Opavě, byl před zahájením své franšízové pobočky obchodem nepolíbený. S tím mu pomohl školicí systém EXTÉRIA Akademie, díky které získal všechny potřebné znalosti a dovednosti pro řízení úspěšné franšízové pobočky. Navíc se mohl v případě potřeby obrátit na franšízora, který mu byl kdykoliv k dispozici.
Rád vzpomíná na dobu před 10 měsíci, kdy se rozhodl otevřít franšízovou pobočku v Opavě a dodává: „Začátky byly především o prvotním rozhodnutí a zajištění kapitálu a technického vybavení jako počítače a tiskárny. Vše ostatní pro mě centrála realizovala na klíč. Nápomocna mi byla i při náboru a zaškolení spolupracovníků do týmu.“
Vyjížďky do terénu
Jako franšízant zajišťuje chod pobočky a pravidelné porady s týmem, zároveň však plní funkci obchodního manažera a sám vyjíždí za svými klienty do terénu. Osobní kontakt se zákazníky by doporučil všem, kteří založení franšízové pobočky zvažují. „Franšízant by se měl zapojit do chodu pobočky, a také se nebát vyjet do terénu. Jen tak neztratí vazbu s trhem a bude vědět, co vše obsahuje práce jeho obchodních manažerů,“ radí Miroslav Beneš, který plánuje expandovat do dalších regionů a tím vlastní tým obchodních manažerů neustále rozšiřovat.
Stabilní odvětví
Ani pandemie na rozhodnutí pana Beneše otevřít si vlastní franšízovou pobočku EXTÉRIA MARKETU nic nezměnila. Vliv neměla ani na jeho samotné podnikání. Sám Miroslav potvrzuje, že v době největších omezení byl zájem o jeho nabízené služby stejný jako před pandemií. Co se ale přece jen změnilo, byla poptávka po nabízených službách. Kvůli větším nárokům na bezpečnostní a hygienická opatření získali podnikatelé a firmy větší povědomí o těchto věcech, se kterými jim právě franšíza EXTÉRIA MARKET dokáže pomoci. Přečtěte si celý článek.
Zajímá vás, jak získat licenci na provozování značky EXTÉRIA MARKET ve vašem městě? Kontaktujte Ing. Lucii Šimíkovou na tel. čísle +420 702 036 721 a my vám poskytneme podrobnější informace.