• (+420) 728 948 479
  • Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Čtvrtina nabídky Subway je vegetariánská, rozmanitost nabízí i Sub Snack platforma

Čtvrtina nabídky Subway je vegetariánská, rozmanitost nabízí i Sub Snack platforma

Praha, 5. května 2021 - Značka Subway se vždy snažila o různorodost. Nabídka značky se snaží uspokojit různé chutě, ať už host preferuje maso či ne. Nyní se soustředí na velikosti porcí a rozšiřuje nabídku snacků. A přes sladké veganské pokušení se také snaží upozornit na širokou nabídku veganských a vegetariánských produktů. 

Sub snacky jako řešení pro menší hlad i rozpočet

Subway menu ještě donedávna nemělo mnoho řešení pro menší hlad, v porovnání s jinými řetězci. Značka se snaží toto prázdné místo vyplnit a každých pár měsíců představuje nový produkt ve své snackové nabídce. V říjnu 2020 to byly křupavé pečené brambory, které si host může doplnit jednou z deseti omáček, na jaře 2021 jsou to toasties, zapečené polo-sendviče na chutném Subway chlebu. Snacky doplňují dvě různé quesadilly a tři Easy suby. Aby značka dodržela slovo o rozmanitosti svého menu, všechny snacky nabízí i ve vegetariánské variantě.

Zelenině v hlavní roli sekunduje sladká odměna

Subway je americká franchisa, které je známá zejména pro své suby – sendviče připravované přímo přes očima zákazníka, který jejich podobu může také výrazně ovlivnit. Má možnost si vybírat – jaké pečivo, protein, sýr, zeleninu chce, jakou si do jídla dá omáčku a čím si jej na konci nechá posypat. Značka prostě sází na lidi, kteří vědí, co chtějí, a těm, kteří nevědí, se snaží s výběrem pomoci při samotném objednávání a naučit je s nabídkou pracovat. Menu je díky tomu velice rozmanité. Snaží se uspokojit všechny chutě a stravovací preference.

Z proteinů nabízí 10 masových včetně ryb, a již po desetiletí nabízí veganské proteiny, daleko dříve než jiné celosvětové řetězce. Veganský trend, který souzní i se stále větší snahou myslet na dobro naší planety, tak v Subway nepochodí s prázdnou. Značka ale nabídku vege jídel má i ze své podstaty, snahy uspokojit širokou bázi zákazníků.

„Při tvorbě nových produktů myslíme vždy i na vegetariány a vegany. V každé menu kategorii máme vege hvězdu. Ať už se podíváme na XL wrapy, prémiové wrapy s dvojitou dávkou proteinu, kde září Spicy Veggie Queen, nebo na snacky, řešení pro malý hlad. Zákazník u nás má vždy z čeho vybírat, ať je masojedlík či vegan,“ říká Irena Schlosserová, mluvčí značky pro střední a východní Evropu, sama vegetariánka.

Vegetariánská je v Subway nyní téměř čtvrtina menu, z čehož je 13 procent jídel veganských. Vegetariánská nabídka Subway dosáhla svého vrcholu v roce 2019, kdy podíl vegetariánských jídel byl přes 30 procent. Hlavní důvod poklesu je jasný - pandemie covidu-19.

„V srpnu 2019 jsme představili přes 20 nových ingrediencí, z kterých jsme sestavili mnoho nových sendvičů, včetně několika veganských a vegetariánských. Chtěli jsme jim dát dostatek času, aby se dostaly do podvědomí a za několik měsíců jsme plánovali prodeje vyhodnotit a zjistit, které se nejlépe prodávaly. Počítali jsme však s určitým obratem, a když pak utichl, některé z ingrediencí jsme museli vyřadit, aby franchisantům nevznikaly zbytečné ztráty,” shrnuje zeštíhlení menu Schlosserová.

I tak si značka drží slušný podíl vege-jídel a zpestřuje zákazníkům výběr svým unikátním konceptem objednávání. I na pohled obyčejný sendvič Veggie Delite, převzatý z rodné Ameriky, který obsahuje pouze zeleninu a případně sýr, se najednou může dostat do vyšší gastronomie díky výběru z 11 druhů zeleniny a 10 různých omáček. A to je jen základní veganský sendvič, který byl kdysi první vlaštovkou veganské nabídky.

Vegany od května čeká v Subway nové pokušení. Veganská cookie s dvojitou čokoládou, která se rozplývá na jazyku. Lze tedy prohlásit, že Subway nabízí kompletní zcela veganské menu.

A inovace pokračují. Značka testuje další veganské proteiny z Česka i z Nizozemí a doufá v zařazení dalších novinek v průběhu roku. Je tedy možné, že procenta vege nabídky znovu přesáhnou jednu třetinu.

Vegetariánská varianta

Pro více informací kontaktujte:

Irena Schlosserová
Subway Communication Specialist
E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
T +420 771 169 611

O značce Subway®

  • Řetězec restaurací Subway nabízí čerstvě připravené sendviče, wrapy a saláty ve více než 100 zemích světa, ze svých ingrediencí vytvoří přes sedm milionů sendvičů denně. Řetězec je zdravější alternativou klasickým fast-foodům, hosté si své sendviče, saláty a wrapy mohou naplnit různými masovými i veganskými proteiny a mnoha druhy zeleniny.
  • Značka byla založena v USA před více než 55 lety Fredem DeLucou a rodinným přítelem Petrem Buckem a je stále soukromou firmou, která pracuje s více než 21 tisíci franšízovými partnery na světě.
  • Subway vstoupil na český trh v roce 2004. V Evropě je přes 5,500 restaurací na 35 trzích.
  • Česká stránka: www.mysubway.cz
  • XL wrap Spicy Veggie Queen
  • Sub Veggie Delite®

Česká asociace franchisingu

ČESKÁ ASOCIACE FRANCHISINGU (ČAF) je nezisková profesní organizace sdružující na národní úrovni poskytovatele franchisingu – franchisory a odborníky z oblasti práva a poradenství zaměřující se na problematiku franchisingu. ČAF vznikla v roce 1993 a jejími členy jsou jak velké a známé mezinárodní značky, tak i menší tuzemské franchisové systémy.

Kontakt

Česká asociace franchisingu, z.s.
Těšnov 5, 110 00 Praha 1

 (+420) 728 948 479
 caf@czech-franchise.cz

IČ: 49625811

Copyright © 2024 Česká asociace franchisingu