O portálu Top Franchising napsal i náš mediální partner Brands and Stories

Kvalitní franchisa si vždy žádá dva i více let příprav a teprve po řádném ověření a sepsá­ní know-how je možné nabídnout koncept jinému podnikateli. Jedinou autoritou, která prověřuje franchisové koncepty v ČR, je Česká asociace franchisingu (přijímací výbor a správ­ní rada). Obdobně jako k franchisorům nebo masterfranchisan­tům přistupuje také k poradcům i k právním kancelářím. Kdo nesplní požadavky, nepro­káže znalosti a zkušenosti a nemá etický přístup (dle Etického kodexu podnikání ve franchisingu Evropské franchisové federace), ten se nemůže stát řádným členem (ČAF). V minulosti došlo i k vyloučení franchisových konceptů nebo poradce – kdo poruší stano­vy nebo jedná neeticky, nemá v ČAF místo. Je škoda, že nepozorní zájemci o franchisové podnikání klidně zaměňují neziskovou orga­nizaci ČAF s jinými podnikatelskými subjekty se zavádějícími názvy národního charakteru (většinou s dodatkem v názvu „s.r.o.“ – tj. pod­nikatel, nikoliv instituce), kde za členství nebo za uvedení v seznamu stačí pouze zaplatit.

Rok 2015 je pro český franchising velmi úspěšný

Kromě nových franchisových kon­ceptů se objevil a ukázal svoji kvalitu nový franchisový portál www.topfranchising.cz. Jeho autoři (manželé Malí) během krátké doby získali důvěru celé franchisové odborné i laické veřejnosti.Jejich nespornou výhodou je to, že pro tento portál píší opravdu všichni franchisoví poradci a advokáti, kteří předsta­vují odbornou špičku ve franchisingu v ČR.

Celý článek si můžete přečíst zde:

http://www.topfranchising.cz/byznys-aktuality/napsali-o-nas-v-brand-and-stories-za-necely-rok-jsme-uznavanym-mediem-ve-franchisingu-dekujeme-vam-ze-nas-ctete/

Zdroj: Brands and Stories

Autor článku: RNDr. Jiří Lošťák